Descriere
Acest capitol prezintă aspecte generale privind drepturile consumatorilor în relaţia lor cu operatorii economici care comercializează (produc, distribuie, furnizează) produse şi servicii destinate populaţiei.

Obiective

La sfârşitul programului, participanţii vor:

  • Înţelege mai bine noţiunile ce se referă la protecţia consumatorilor şi drepturile acestora.
  • Conştientiza rolul protecţiei consumatorilorîn derularea afacerii lor, în relaţia cu consumatorii.
  • Identifica principiile de bază ale protecţiei consumatorilor.
  • Înţelege mecanismele prin care se realizează furnizarea produselor şi serviciilor.

Cuprins

  • INTRODUCERE - RECOMANDĂRI DE LA PERSONALITĂȚI
  • CAPITOLUL 1 - DREPTURILE CONSUMATORILOR  
  • CAPITOLUL 2 - OBLIGAȚIILE OPERATORILOR ECONOMICI
  • CAPITOLUL 3 -  DESPRE PRODUSE ŞI SERVICII
  • CAPITOLUL 4 -  STUDII DE CAZ
  • CAPITOLUL 5 -  EVALUARE SUMATIVĂ
Accesează Cursul