Descriere
Acest capitol prezintă Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (A.N.P.C.), instituţie de control a statului cu atribuţii în derularea acţiunilor de inspecţie şi control asupra operatorilor economici. Obiectivul este acela al protecţiei intereselor economice şi de siguranţă ale consumatorilor.

Obiective
La sfârşitul programului, participanţii vor:

  • Înţelege importanţa şi rolul “Registrului Unic de Control”
  • Înţelege mai bine noţiunile ce se referă la rolul, caracteristicile, metodologia de control a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (A.N.P.C.).
  • Înţelege cum şi în ce fel un operator economic trebuie să perceapă şi să răspundă controlului efectuat de comisarii A.N.P.C.

Cuprins

  • INTRODUCERE & OBIECTIVE OPERAŢIONALE
  • CAPITOLUL 1 - PROTECŢIA VIEŢII, SĂNĂTĂŢII ŞI SECURITĂŢII CONSUMATORILOR
  • CAPITOLUL 2 - CE ESTE REGISTRUL UNIC DE CONTROL?
  • CAPITOLUL 3 - COMPETENŢE A.N.P.C.
  • CAPITOLUL 4 - ASPECTE GENERALE PRIVIND ACTIVITATEA DE SUPRAVEGHERE ŞI CONTROL A A.N.P.C.
  • CAPITOLUL 5 - CUM SE DESFĂŞOARĂ CONTROLUL A.N.P.C.
  • CAPITOLUL 6 - CONTROLUL A.N.P.C.
Accesează Cursul