Felicit iniţiativele A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons realizate în cadrul Campaniei Naţionale “o9atitudine!”. Remarc de asemenea, programele şi campaniile naţionale care contribuie la ridicarea nivelului de informare şi educare a consumatorilor din RomâniAm convingerea că, promovarea de către societatea civilă, în parteneriat cu instituţiile statului, mediul privat şi instituţiile de învăţământ, a unei viziuni corecte asupra protecţiei consumatorilor, în care autoprotecția individuală şi asociativă este calea principală de protecţie, va duce România la nivelul de azi a statelor membre ale Uniunii Europene. Este important rolul preventiv de care consumatorul trebuie să fie conştient şi să poată face alegeri în cunoştinţă de cauză schimbându-şi astfel atitudinea dintr-un consumator pasiv într-un cetăţean european activ. Consumatorul trebuie să-şi cunoască drepturile, să se ferească de riscurile de a fi înşelat şi să ştie cum să obţină compensaţii când constată că a fost o victimă inocentă. Societatea civilă poate şi trebuie să contribuie la realizarea acestui deziderat prin mijloacele sale, în primul rând prin educarea consumatorului.